Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2015 14:41 - %
Автор: true Категория: Изкуство   
Прочетен: 571 Коментари: 0 Гласове:
0



Винаги знам какво става около мен. Цял живот прекарах в кома, гледайки се отгоре. Поглъщам стотици непонятни светове, без да дъвча. Заключвам се и си забранявам да дишам. Чувам и усещам твърде много. Обърква ме и ме вбесява. Без да мога да се движа, да изкрещя, да се махна от това тяло. Късове информация преминават през мен. Някои се врязват и остават. Понякога толкова боли, че се научавам да ми харесва. Харесва ми да не си позволя радост. Да повярвам, че не заслужавам, за да се изненадам. Успявам да предвидя всичко. Почти всичко. Става ми смешно, когато ми повярват. Надявам се да са видяли нещо повече. Нещо, което сама не знам. Искам да ме разбират повече, отколкото аз мога. Думите им се разминават с душата ми. Тайно всмуква най-желаните. Разглежда си ги насаме под лупа. Когато истината заприлича на истина, красотата е толкова непреодолима, че духът се бунтува и разпуква земните си окови. Танцува и блести в напор да се измъкне. Иска да даде толкова много наведнъж, че скоро е съкрушен и се връща обратно. Разумът  забранява на реалността да бъде прекрасна. Само така ще оцелее. Само така нищото ще заприлича на поносимо нещо. Казват, че щастието сами си го създаваме, истинското е в най-неочакваните секунди споделеност. Когато за малко не си сам и се осмелиш да повярваш. Искам да го бутилирам и да го отнеса със себе си. Някъде, където  е възможно. Любовта и смисълът да оцеляват.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: true
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71603
Постинги: 147
Коментари: 134
Гласове: 553
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930